Shop Mobile More Submit  Join Login
Yandere by ShadowofWolf200 Yandere by ShadowofWolf200
Yandere!matsus idea by artsy-kuma  GOOD SHIT 


♦  Support/Tips  ♦  Redbubble  ♦  Tumblr  ♦  Picarto  ♦   

Art © ShadowofWolf200
Characters © Osomatsu-san

:iconcommentplz::iconstop1plz::iconstop2plz::iconstop3plz::iconstop4plz::iconccwelcomedplz1::iconccwelcomedplz2:
Add a Comment:
 
:iconangels123456789:
angels123456789 Featured By Owner Nov 17, 2016
Karaichi :3
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Nov 17, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yea :)
Reply
:iconangels123456789:
angels123456789 Featured By Owner Nov 19, 2016
my favourite ship :3Love Heart 
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Nov 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Mine too ;3
Reply
:iconangels123456789:
angels123456789 Featured By Owner Nov 20, 2016
yay!~ :3
Reply
:iconmoonpie1987:
Moonpie1987 Featured By Owner Aug 5, 2016  Hobbyist Digital Artist
!!!!!finally¡¡¡¡¡¡¡ 
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 6, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yeee
Reply
:iconmoonpie1987:
Moonpie1987 Featured By Owner Aug 7, 2016  Hobbyist Digital Artist
yeeeee 
Reply
:iconsmolsinner101:
smolsinner101 Featured By Owner Aug 3, 2016
Run boy run with your sparkly pants and never stop running XD
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 3, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yes lmao xD
Reply
:iconsmolsinner101:
smolsinner101 Featured By Owner Aug 4, 2016
Run Cry 
Reply
:iconmintymythos:
MintyMythos Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
GOO D SHI T RIGHT HE RE
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thanks 👍👍
Reply
:iconthatonewhimsicott:
ThatOneWhimsicott Featured By Owner Aug 1, 2016  Student General Artist
there are a couple of more in-depth comments here but all I can think is

"this is some freaking good shiz right here"

(also I need to write yandere!Ichi but shhhh)
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
This ship is deepest than a sea lmao

(Yesss do it)
Reply
:iconthatonewhimsicott:
ThatOneWhimsicott Featured By Owner Aug 1, 2016  Student General Artist
If it's deeper than the sea I just bought a submarine.

(i will if I get the time, lol)
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Nice!
Reply
:iconanime--bunny:
Anime--Bunny Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Writer
very amazing IchiKara picture
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thanks a lot!
Reply
:iconanime--bunny:
Anime--Bunny Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Writer
you're welcome
Reply
:iconmochipurr:
Mochipurr Featured By Owner Aug 1, 2016
I love the colours that you used here!! And Kara is just so cute frightened like this!! Ichi remember me a fic that I am reading and... that scares me!! Hahahaha
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thanks ♡
I love sceared Kara tbh xD
Reply
:iconrokatsu:
Rokatsu Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Ooo I approve of this haha, Ichi being unable to express himself properly thus lashing out at people who get close to Karamatsu and trying to act scary towards him in order to prevent him from leaving. While Kara is scared of Ichi hurting him and others so he tries his best to appease him but wants to believe Ichi would never actually do such a thing so he puts up with it like he does with everyone elses crap. 
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Omg yes, I actually love that kind of "toxic" relationship between Ichi and Kara. Maybe something like, Ichi falls in love with Kara, but Kara is to dumb (xD) to see Ichi's feelings also Ichimatsu blames himself for feeling that way toward his brother and tryes to ignore his love to Karamatsu, but he can't and keep telling himself that there's something wrong with him. Eventually he became yandare or something
Reply
:iconrokatsu:
Rokatsu Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
I also like when theres things where Kara takes care of Ichi and does his best to cheer him up those are the cutest. (Sakura, Gallows Bell, The Moody One ftw) 

For some reason a lot of people hate this pairing tho D:
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yes!!! I don't remember the title but I've read a great ichikara fic where Ichi tried to kill himself and Kara was trying to make him feel better and stuff...it was really nice

I saw someones opinion that IchiKara is mostly made in fanart and interpreted as abusive/noncon etc. so maybe that's why? I don't think it is though. People are just too sensitive...
Reply
:iconrokatsu:
Rokatsu Featured By Owner Aug 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
I don't think it's abusive either. I think kara would do his best to take care of him despite what he said or did really cause that's how kara is. People take cannon's and shit too seriously. 
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 2, 2016  Hobbyist Digital Artist
I absolutely agree
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
August 1, 2016
Image Size
212 KB
Resolution
815×787
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,072 (4 today)
Favourites
152 (who?)
Comments
28
Downloads
5
×